Blombud!

Hej Babes, Glad Alla <3 Dag!!!! Min dag blev en blandning. Dagen började sådär, man kan säga att jag vaknade på fel sida, allt känndes konstigt och inget känndes bra... men vid 11 tiden kom det bästa och värsta samtalet på länge. det var en tjej i telefonen som berättade att hon skulle leverera blombud hem till mig. vadå hem till mig? Så jag frågade "ehm jo vi ska va hemma men vem är blommorna till?" Tydligen så var dom till Frida Perzon. Vänta det är ju jag!! hon sa inte mycket bara att de skulle levereras under dagen, till mig, från någon. 
 
Nerverna tog ganska bra... jag började spekulera om vem det skulle kunna vara och jag har ju mina aningar... Jag och mamma skulle åka in till stan och precis då kom dom, en man kom fram till mig och mamma och frågade om han kommit rätt innan han räckte över en stor bukett till mig!! Jag tod dem in till köket där jag öppnade dem. Tänk om kortet inte är signerat!! Jag öppnade och fick se denna underbara bukett med Tulpaner, Anemoner och lite blåbärsris. På kortet stod det endast "För att du är en så fantastiskt bra vän" men ingen signatur, jag har nästa vänt buketten ut och in men ser inget. Jag har kvar mina aningar men säger inte vilka. 
 
Tack så mycket till vem det nu är som har skickat den, buketten gjorde min tråkiga Lördag så mycket bättre. Plus den som har skickat den måste inse att det är hen som är en Fantastiskt Bra Vän!
Jag och mamma åkte sedan till stan (Alingsås) fö att köpa lite piff till rummet. Det blev en pläd, lite kuddar och en hel del lådor till min gamla gaderob som nu blev vinterföråd/Gaderob. (Uppdatering på rummet kommer senare) När vi sedan kom hem så möttes vi av 2 buketter till dessa var från pappa jag fick en hög ros medans mamma fick en jätte bukett med 3 rosor och lite brudslöja (Såg nästan ut som en brudbukett) 
Mammas bukett 



Läs detta innan du kommenterar
- Spam och negativa kommentarer tas bort
- Att ta mina bilder är förbjudet, vill du låna mina bilder så fråga först

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: