Rum Uppdatering!!

Hej Babes! Nu kommer en uppdatering på rummet! Pappa har idag fått klart spegeln till min sminkhörna så imorgon ska den invigas. Jag har inrett alla lådor och själva bordet med alla mina saker, så här blev det iaf. bordet är halvt specialbyggt, hurtsen är från ikea och även bordsbenen. skivan köpte vi på beijer och är en slags träskiva med en svart "plast" film så det ser ut som granit. Jätte praktiskt, den är tålig, lätt att torka av och kostade inte skjortan :) plexi lådan som sminket står i är också från ikea och även borsthållarna. Jag är super nöjd att rummet börjar bli klart men det är lite små saker kvar, t.ex. håller pappa just nu på att sätta upp alla mina tavlor på en av väggarna kan nog posta en bild imon. sedan ska jag även göra ett inlägg när hela rummet verkligen är färdigt (Och städat).
 
Som jag skrev ovan så håller pappa på att sätta upp alla mina tavlor här är en liten sneak peak på hur de ska sitta på väggen ja är grymt nöjd med hur det blev när jag la ut dem på golvet hoppas bara att det ser lika bra ut på väggen!!!!
xoxo
 
 



Läs detta innan du kommenterar
- Spam och negativa kommentarer tas bort
- Att ta mina bilder är förbjudet, vill du låna mina bilder så fråga först

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: