Piffet

Hej babes, söndagen + måndagen på vann spa var så mysigt!! vi anlände till Vann spa runt ett tiden på söndagen då vi började med att äta deras lunch buffé. Det fanns ett kallt och ett varmt bord plus kaffe/te och efterrätt :) Det var super gott och matkoman slog till efter en liten stund. Vi var tvugna att vänta tills 15:00 innan vi fick checka in så tiden dör emellan var det bara att börja sin avslappning... När vi väll fick våra rum så var det bara att byta om och gå ner till spa-avdelningen. Det fanns duschar, 3 olika bastu sorter, 6 olika pooler och relax avdelning med te och frukt. väll där inne var det bara att gå runt och ha det gött med de produkter som man fick köpa till innan man gick in. här inne var vi  flera timmar innan det var dax att ta sig tillbaka till vårat rum för att göra sig iordning till kvällens middag. Middagen var också helt underbar, det var två rätter en förrätt och huvudrätt men vi la till en efterrätt, såklart! det var supergott och jätte trevligt alltihop så har du chansen åk till Vann spa!!
 
På vägen hem så åkte vi in på IKEA, vårat huvudköp var denna sänggaveln men även lite andra saker hamnade i vagnen. jag är super nöjd med huvudgaveln till sängen, den ger extra förvaring, en mys känsla och är otroligt snygg!!! Dock ska inte högtalarna stå där de står på bilden och rummet är långt ifrån färdigt. Men allt börjar falla på plats och nu börjar det roliga... Piffet! jag och mamma ska tillbaka till IKEA på fredag för att handla mer av det piffiga plus antagligen ett nytt skrivbord/Sminkbord. För på den andra bilden ser ni hur hörnet till vänster om sängen ser ut med mitt nuvarande skrivbord men jag gillar inte hur det ser ut i rummet, Bordet är mer gammaldax och shabby chic liknande vilket inte är känslan som jag vill ha i det nya rummet. Ett vanligt vitt skrivbord med någon låda för förvaring hade varit perfekt. Plus så har inga tavlor eller annat kommit upp på väggarna än så allt ser väldigt tomt ut men jag lovar det andra är på väg :) 
 
Jag ska uppdatera så mycket jag kan under veckan och allt eftersom nya saker kommer in i rummet men nu måste jag börja plugga lite så jag får ut något ifrån denna gråa onsdag... 
xoxo
 



Läs detta innan du kommenterar
- Spam och negativa kommentarer tas bort
- Att ta mina bilder är förbjudet, vill du låna mina bilder så fråga först

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: