La Lumière UF

Hej Babes, I dag var första dagen efter Sportlovet. Det var både ett bra och dåligt lov men det kändes skönt att komma tillbaka. Dock så finns det ju alltid saker som ska göras eller som ska vara gjort när man kommer tillbaka. En sådan sak var att presentera sitt UF-företag. Jag kan ha nämnt att jag tillsammans med dessa tre brudar driver ett UF-företag vid namn: La Lumière UF. Vi producerar egna handgjorda ljus (Doft/Utan) som är lyxiga men stilrena, vi skänker även en del av vår vinst till Barncancer fonden. Vi har satt ett mål på att skänka 5000 kroner i maj. Vi har redan skänkt 2500;- men vill ha hjälp att kunna nå vårat mål!!! våra ljus kostar 50;- och är den perfekta presenten. Om någon skulle vilja köpa så kan ni nå oss på de nedanstående ställena. 
 
Min presentation gick bra det finns väll alltid småsaker att grina över men jag är väldigt nöjd! Imorgon har jag sovmorgon till 10:30 vilket känns helt underbart eftersom jag egentligen örjar 8:20 jag ska njuta i mitt nya rum och i min nya säng ♥ 
* Facebook         -         https://www.facebook.com/lalumiereUF?fref=ts
* Maila               -         [email protected]        
xoxo
 
       
På La Lumière UF så hittar du stilfulla men prisvärda ljus för en god gärning. I vårt företag tror vi på att vi kan med hjälp av smarta val och och goda handlingar kan skapa något som gör skillnad, därför satsar vi på mycket återvunnet material i vår tillverkning av ljusen men också på att ge vidare så mycket vi kan av vår vinst till de som verkligen behöver det. Våra ljus är stilrena och adderar en lyxig känsla till inredningen, men tanken bakom våra ljus är som större än så. En stor del av vår vinst går till barncancerfonden, så ge bort ditt ljus till en god vän eller lys upp en mörk vrå för att skapa skillnad, som vi säger här på La Lumière UF, Sprid värmen vidare”.
               



Läs detta innan du kommenterar
- Spam och negativa kommentarer tas bort
- Att ta mina bilder är förbjudet, vill du låna mina bilder så fråga först

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: