Style me !!

Hej Babes! Jag har tänkt att börja lägga upp "Style me" inlägg där jag har ett statement plagg som jag stylar med olika accesoarer, skor och ibland smink. Detta blir första inlägget och jag valde ett plagg som är väldigt trendigt för årets vårsäsong: Trench Coat!! Den finns i olika tyg, färg, style och känsla men det finns en för alla. Då jag är ganska petite så hittade jag en som jag bokstavligen inte drunknar i. Det är den här blå/gråa från Gina Tricot: ↓
Den kostar 299:- och är gjord i Viskos vilket är ett fusksilke, det har samma draperande kännsla som sile men är konstgjort vilket gör det mycket billigare men lika snyggt ;) Jag var även på stan med mamma idag och hittade då 3 par solglasögn på lindex (skräll) det är sällan jag hittar brillor som passar mig då jag oftast ser ut somen fluga i dem. Men nu när jag hittade dessa 3 så kunde jag inte låta bli att köpa dem, jag tror att de kommer användas väl under kommande våren/sommaren. Aja jag har ialla fall satt ihop 3 enkla användbara outfits där trench coaten såklart är involverad, hoppas att någon faller er i smaken! 
xoxo
 
 
1) High waisted jeans från Cheap Monday, Stickad tröja från Hollister, Solbrillor från Lindex & Nike Air Force 
med ett par vanliga jeans eller i mitt fall ett par höga, då jeansen och kappan är hyfsat simpla så ta gärna en tröja/T-shirt/Linne som sticker ut lite.
 
2) High waisted shorts från Dr Denim, T-shirt från Lindex, Vans, Solbrillor från Lindex & Armband från Gina
Samma som ovanstående så kan det vara nice att använda en mer udda tröja jag har en tunnt stickad T-shirt som har slitsar på sidorna. 
 
3) Midiklänning från Gina, Nike Air Force/converse, Solbrillor från Lindex, Armband från Pandora & Bandana från Lager 157. 
Det är snyggt att bryta den "fina" stilen med ett par grova sneakers till kläningen. Det går såklart bra att ha converse, sandaler, flipflop (på sommare) eller annan valfri sko. 



Läs detta innan du kommenterar
- Spam och negativa kommentarer tas bort
- Att ta mina bilder är förbjudet, vill du låna mina bilder så fråga först

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: