Sköna söndagen

Hej babes, Idag ska vi åka på ett spa som heter Vaan Spa, De har något som heter sköna söndagen som vi ska åka på. det är ett själv spa så det är inga behandlingar man kan köpa till det men vi valde att inte göra så. Det ska bli skönt at ändå åka någon stans så här på sportlovet. I fredags åkte de flesta av min nära till Alperna, Prag, Bagdastein eller något annat nice ställe, vi i min familj har alltid åkt någonstans på sportlovet ända sedan jag var liten. först var det Sälen med sin trollskog och varma choklad i backen, sean var det trysil när man blev lite äldre eftersom backarna är lite längre och brantare... Men det klarade vi. sedan för 4 år sedan så fick jag ett erbjudande av min kompis Johanna att följa med henne och hennes familj på en resa till Mittersill, Österrike. Hennes familj och en annan familj hade året innan dragit ihop en buss med människor som de kännde och åkte till just mittersill och de tänkte göra det samma det året. Mina föräldrar ville inte åka så jag åkte själv. Det var så fruktansvärt roligt, vi åkte i pisten, off pisten, på platser som jag inte tror att vi fick åka på, vi tappade bort oss, vi ramlade, hamnade i kniva positioner som var lite jobbiga att ta sig ur men det var helt underbart. På kvällarna var man helt slut men händelserna slutade inte då, vi gick ut i den lilla byn eller bastade eller bara hade fett kul på rummet. Jag ville inte att denna resan skulle ta slut men det gjorde den ju så klart efter 7 dagar i backen var det dags att sätta sig i bussen igen för de nästkommande 22 timmarna. Det var så roligt att jag följde med de 2 åren efter men i år blev det inte så. :( jag hade ingen lust att åka iväg för hela sportlovet och jag hade heller ingen lust att åka skidor så i år sitter jag hemma... 
 
Det låter som att mitt lov kommer bli super tråkigt men jag har så mycket att göra, först är det spa som gäller vilket ska bli heeeeelt amazing. Men som vanligt så blir ju jag förkylld så fort något kul ska hända så idag vaknade jag upp med så himla ont i halsen. Det är dock inget lite te med massa ingefära och honung kan bota. Så te och lite Bones avsnitt blir det nog för mig nu den närmsta timmen innan vi beger oss till Vann spa.
xoxo
Besök Vann spa



Läs detta innan du kommenterar
- Spam och negativa kommentarer tas bort
- Att ta mina bilder är förbjudet, vill du låna mina bilder så fråga först

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: