Myndig!!!!

Hej babes, det var ett bra tag sedan jag skrev något men har funderat en hel del på detta det senaste. Jag vill börja igen, hösten va en jobbig tid i skolan med en hel del av allt men nu är det ett nytt år som började med att bli vuxen!!! Känns konstigt men bra att äntligen kliva in i den "vuxna" världen. Det finns massa att lära och massa äventyr framför, ser fram emot allt som våren, sommaren och resterande har att erbjuda. Vuxen livet startade iaf med en perfekt födelsedag som har firats med min underbara familj och några av min fina vänner. 
 
Efter skolan så var det en efterlängtad fika som gällde med Thuresson, Elin, Jonna och Karin. Vi firade på gårdscafét i Alingsås, jag har varit där en gång innan men det var jätte länge sedan. Jag åt en grillad macka som var jätte god och fikat såg väldigt bra ut så dit går jag gärna tillbaka. Av mina fina vänner fick jag även en pressent, jag fick Nude paletten från Urban Decay. Det var jättekul, har velat ha den så länge men har aldrig fått tummen ur och köpt den så det var en perfekt pressent <3 
 
Med familjen så var det middag i göteborg som gällde, det blev en drink på The Haak och sedan en fantastisk middag på den chinesiska restaurangen Dubbel Dubbel. På the Haak blev det lite fördrink med snacks och massa härligt prat + en del presenter. Tänket varken skryta eller tråka ut er med pressenter som jag fick, kan bara säga att det var bättre än önskat!! :) 

Efter myset på the Haak så bar det av mot restaurangen Dubbel Dubbel. Den låg mot haga hållet på en liten tvärgata som jag aldrig hade hittat till om inte mamma hade varit där tidigare. Det var en liten restaurang med två rum och precis innanför dörren stod kockar och lagade den fantastiska maten. Det doftade helt underbart men det roliga var att det rann från fönsterna för det var så varmt av all ånga. Man beställde en meny som det var ett X antal rätter i vi beställde alla samma meny så allt eftersom kom det in smårätter i chinesisk stil. allt var jätte gott och man blev super mätt. Det blev en lyckad kväll som jag gärna lever om inom en snar framtid...  
 
Höga jeans: Cheap Monday, Polo: Jean-Paul Gaultier kollektion Lindex, Skor: Nike Air Force, Kappa: Lindex, Väska: Nine West 



Läs detta innan du kommenterar
- Spam och negativa kommentarer tas bort
- Att ta mina bilder är förbjudet, vill du låna mina bilder så fråga först

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: